Edukacja domowa

   

                                 Dorośli powinni się uczyć od dzieci a  nie odwrotnie.                                        

Rodzice nie zdają sobie sprawy ze szkód jakie wyrządzają dzieciom. Jeśli dzieci są niewłaściwie wychowywane cierpi cała  ludzkość… Marzenia o zmianie ludzkości nigdy się nie spełnią. Celem wychowania jest przystosowanie dziecka do ustalonego porządku ale to je okalecza. Dziecko ma być pozostawione samo sobie lecz to prowadzi do buntu a bunt jest niebezpieczny dla społeczeństwa. Pamiętaj! Posłuszne dziecko to głupie dziecko, dziecko buntujące się to zwykle dziecko inteligentne ale nikt takiego dziecka nie lubi.   Osho


Człowiek dorosły uważa dziecko za nierozumne, gdyż nie wpisuje się ono  w jego sen. Dorośli stali się  niewolnikami swoich gier… dziecko zaś jest wszechwładnym panem swojej gry. Jego świadomość jest wyższa ponieważ pamięta, że to tylko gra. V. Zeland.

Umysł to czysta karta na której można zapisać wszystko co się chce. Człowiek uświadamia sobie rzeczywistość tak jak  go tego nauczono. V. Zeland.

 

Edukacja domowa jest niezbyt popularna w naszym kraju w porównaniu z krajami anglosaskimi.  Dobrze zacząć sprawę od zrozumienia czym jest szkoła;

Ludzie oddają się naszym urabiającym dłoniom z idealną uległością. Nie zamierzamy wykształcić ich czy ich dzieci, na filozofów, erudytów, czy naukowców, nie zamierzamy z nich uczynić autorów, nauczycieli, poetów, literatów. J.D. Rockefeller.

Nie potrzebuję tworzyć geniuszy, potrzebuję idiotów którzy potrafią liczyć pieniądze i znają się na zegarku aby nie spóźniali się do pracy. J.D. Rockefeller. 

Celem powszechnej edukacji wcale nie jest szerzenie oświaty – zamiarem jest sprowadzenie różnych indywidualności do tego samego poziomu, wyhodowanie standardowego obywatela, eliminując różnice i oryginalność. H.L. Mencken 

Dzieci przejawiały coraz mniejszą ekspresję emocjonalną, stawały się mniej energiczne, mniej rozmowne i werbalnie ekspresywne, stawały się mniej niekonwencjonalne, mniej żywiołowe, nie miały pasji za to pogorszoną percepcję, traciły zdolność rozumienia relacji pomiędzy pozornie nieistotnymi rzeczami i były mniej chłonne patrzeć na wszystko z innego punktu widzenia. Prof. K. Hee Kim, badanie dzieci szkolnych.

Cały system edukacji i szkolenia zawodowego  to skomplikowany mechanizm  odfiltrowujący  ludzi, którzy są zbyt niezależni i samodzielnie myślący i nie potrafiący być uległymi  ponieważ są oni bezwartościowi dla instytucji. N. Chomsky

Wykalkulowany plan zmiany systemu edukacji w środek masowego programowania percepcji aby wyprodukować posłusznych dorosłych. Ch. Iserbyt Dep. Edukacji USA.

Nie ma neutralnej edukacji, albo jest dla zniewolenia albo dla wolności. J. Coutinho.

Edukacja staje się naukową techniką kontrolowania rozwoju  dziecka. T. Kaczynski Społeczeństwo przemysłowe i jego /przyszłość.

Ogłupiliśmy, oduczyliśmy i zdemoralizowaliśmy młodzież gojów przy pomocy wychowania w zasadach znanych nam jako fałszywe lecz  wpajane przez nas. Protokoły Mędrców Syjonu.

Wykalkulowany plan transformacji systemu edukacji w środek masowego programowania percepcji, aby wyprodukować głupich i posłusznych dorosłych, którzy będą służyć rządowi i korporacjom jak roboty, które niczego nie kwestionują i wspierają agendę, mającą na celu kontrolę ludzkości poprzez rząd światowy. D. Icke. Iluzja percepcji cz. II.

Edukacja powinna starać się zniszczyć wolną wolę, aby uczniowie nie byli  w stanie  przez resztę życia myśleć czy zachowywać się inaczej niż oczekują od nich nauczyciele. B. Russell 1951.

Niech  dzieci i młodzież nie znają prawdziwej matematyki, prawdziwej ekonomii, prawdziwego prawa i prawdziwej historii. Silent Weapons for Silent Wars

Wprowadzenie powszechnego obowiązku edukacji pod kontrolą państwa przez 6 dni w tygodniu i 5 godzin dziennie, tak wyszkoli mózg młodego człowieka, że żadna szkoła parafialna czy rodzinne opowiadanie, nie zmienią jego nastawienia. S. Du Pont do gen. Washingtona. 1806.

Edukacja współczesna to satanistyczny system oparty  na doświadczeniach ZSRR i hitlerowskich Niemiec, to tresura – szkolenie zwierząt dla systemu. (M. Passio).

 

 Jestem nauczycielem z 21 letnim stażem pracy w szkole. Obie moje córki uczyły się w domu, mam więc i wiedzę i doświadczenie zarówno w edukacji tradycyjnej, jak i domowej (na zachodzie Homeschooling). Żyjemy jako niewolnicy w systemie który nas totalnie zniewala, rodzice – niewolnicy wychowują swoje dzieci na niewolników, nauczyciele – niewolnicy wychowują uczniów na niewolników. Celem stworzonego systemu edukacji jest wychowanie młodych ludzi na dobrych niewolników systemu. Wyhodowanie standardowego obywatela posłusznie wykonywującego naznaczoną mu rolę w systemie – społeczeństwie. Szkołą to obóz koncentracyjny w którym dyrektor jest naczelnikiem obozu, nauczyciele to kapo a dzieci to więźniowie. Nad nimi stoi system edukacji stworzony przez Fundację Rockefellera – schemat z klasami, programami, podzielonymi przedmiotami, lekcjami,  powtarzaniem, ocenianiem, a wszystko to po to aby zabić niezależność, indywidualność, wyobraźnię i fantazję, twórczość, indywidualizm, kreatywność i sprowadzić do jednego wzoru – uległego trybiku w maszynerii społecznej.

 

Szkoła publiczna niszczy wszystko – samodzielność, inteligencję, mądrość, indywidualizm, kreatywność, szerokość myślenia, wrażliwość, intuicję, naturalne cechy osobowości, ale co gorsza niszczy zasady etyczne, czyniąc z ludzi materialistyczne zwierzę pozbawione umiejętności rozróżnienia i wyboru dobra oraz przeciwstawienia się  złu.  Kilka miesięcy temu wydarzył się w nowojorskim metrze przypadek gwałtu – mężczyzna zgwałcił kobietę a pasażerowie jej nie pomogli, ograniczyli się tylko do nakręcenia filmów. Globalny rząd robi z nas zwierzęta  tresowane przez całe życie w roli niewolników. Szkoła i program edukacji jest  jest głównym elementem, może najważniejszym tej tresury. Zwróćcie uwagę na ostatni cytat z Protokołów – wychowanie naszych dzieci przejęli nasi wrodzy – wrodzy chcący zniszczyć nasz kraj, nasz naród, naszą młodzież, i to im się jak na razie udaje. Jak powiedział J.T. Gatto – broń masowej instrukcji a ja bym poprawił – broń masowej destrukcji. Celem edukacji jest aktywacja lewej półkuli mózgowej  odpowiedzialnej za działania odtwórcze, za naukę przez powtarzanie schematy, specjalizację i to wąską, za brak twórczej inteligencji, która jest domeną prawej półkuli. Nie ma miejsca na oryginalność myśli, jest tylko powtarzanie.  Synteza, twórczość, oryginalność, różnorodność,  kreatywność, to  domena prawej półkuli która w edukacji jest  poddana destrukcji.  

 

Jakie mamy zatem wyjście z tego edukacyjnego Matrixa;

 

1 Wybór szkoły prywatnej – jest tam większy porządek ale system taki sam – można powiedzieć niewola w Mercedesie a nie w Maluchu.

2 Stworzenie własnej szkoły opartej na niezależnym sposobie edukacji  uwzględniającym prawa rozwoju i edukacji a nie wymagania globalistów. Polecam szkołę opartą na modelu Szczetynina.

3 Nauczanie domowe.

 

Podstawy prawne;

 

Rodzice mają prawo do wychowywania dzieci  zgodnie z własnymi przekonaniami. Wychowanie to powinno uwzględniać  stopień dojrzałości dziecka  a także wolność jego sumienia i wyznania oraz jego przekonania. Art. 48.1 Konstytucji.

Rodzice mają prawo do zapewnienia dzieciom  wychowania i nauczania moralnego i religijnego  zgodnie ze swoimi przekonaniami. Art. 53.3 Konstytucji.

Każdy ma prawo do nauki. Nauka do 18 roku życia jest obowiązkowa. Art.70.1 Konstytucji

Rodzice mają wolność wyboru  dla swoich dzieci szkół innych niż publiczne. Art. 70.3  Konstytucji.

 

Zauważ, że  to rodzice decydują o wychowaniu dzieci, a edukacja  jest częścią procesu wychowania. Po za tym  to nauka jest obowiązkowa a nie szkoła. Uczyć można się w domu,  w przyrodzie, z kolegami, itp. Omówmy po kolei twoje możliwości.

1 Szkoła prywatna – Szkoła prywatna może być prowadzona przez osoby fizyczne a także przez różne stowarzyszenia (art.1.4), zwana jest niepubliczną, musi realizować program szkoły publicznej i klasyfikuje uczniów na podstawie końcowych egzaminów klasyfikacyjnych (art.37.4). Ale uznanie szkoły za eksperymentalną zwalnia od obowiązku realizacji programu szkoły publicznej. (art.178.1)  Można to zrobić poprzez złożenie wniosku do ministerstwa o uznanie szkoły za eksperymentalną albo przez poinformowanie o utworzeniu  szkoły eksperymentalnej.

Jako przykład takiej szkoły polecam model szkoły Szczetynina; 

 

Szkoła M. Schetinina; .Był członkiem Akademii Nauk Pedagogicznych, jego szkoła nie ma ocen, nauczycieli, klas, uczeń jest sam nauczycielem, dzieci się uczą i pracują, mieszkają razem, odrzucanie klasycznego modelu edukacji. Dzieci w różnym wieku są razem i wzajemnie się uczą, nie ma planu lekcji, jest dużo tańca. WF, preferuje się duchowy  i moralny rozwój,/ miłość bliźniego, Boga, narodu, pragnienie wiedzy i pracy. Każdy idzie swoim  tempem pracy i rozwoju w poczuciu jedności ze światem. Szkoła działała od 1988 do 1994 z 350 dziećmi. W 1994 zamknięto ją na polecenie Ministerstwa Edukacji ZSRR a Schetinin  kontynuował swoje idee zakładając szkołę prywatną.

 
Tylko  taka szkoła ma sens. Można stworzyć szkołę eksperymentalną wolną od powszechnego modelu szkoły publicznej.
 
Nauczanie domowe; możesz je realizować na 3 sposoby;
1  Zgodnie z art.37.1 na wniosek rodziców dyrektor szkoły może udzielić w drodze decyzji zezwolenia na realizację obowiązku szkolnego poza szkołą. Dziecko wtedy realizuje obowiązek szkolny poza szkołą, ale musi realizować program szkolny i zaliczać przedmioty  egzaminami klasyfikacyjnymi. Można też realizować edukację domową w formie autorskiego programu nauczania – sam tworzysz swój program nauczania, dołączasz go do wniosku do dyrektora i   zawierasz w nim swoje idee edukacyjne. To ma sens ale wymaga trochę pracy.
2 Po prostu powołując się na powyższe zapisy konstytucyjne informujesz kuratora i ministerstwo, że prowadzisz edukację domową zgodnie z własnymi koncepcjami pedagogicznymi, dołączasz te idee  do informacji do kuratora i realizujesz  swój program.
3 Prowadzisz edukację domową dziecka nie informując o tym nikogo. To rozwiązanie ma słaby punkt – ktoś może zadenuncjować że dziecko nie chodzi do szkoły, ktoś może się zainteresować  i mogą być kłopoty. Jeśli jednak zdecydujesz się na to rozwiązanie to pamiętaj – dokumentuj dokładnie cały y proces edukacji dziecka aby w sytuacji gdy ktoś  poczyni ci zarzuty łatwo można było udowodnić, że dziecko jest edukowane i to lepiej niż w szkole publicznej.
 
Często słyszę zarzut, że dziecko jest istotą społeczną i potrzebuje kontaktu – edukacja domowa nie musi oznaczać braku tego kontaktu z rówieśnikami, ale jeśli masz wątpliwości niech dziecko uczy się domowo z dziećmi przyjaciół  czy znajomych podobnie myślących jak ty.
 
Jeśli masz pytania czy wątpliwości, chętnie służę pomocą.